Strona główna Dzisiaj jest: 20-4-2024, godzina 5:55:48

Bronie

AG36- Bardzo dobra broń. Ma wbudowaną

wyrzutnię rakiet ładowaną pojedynczymi pociskami.

Posiada także bardzo dobrą lunetę.

OICW- Najlepsza broń w grze. Szybkostrzelny

karabinek, luneta oraz granatnik na pięć pocisków

odpalanych osobno.

Pistolet- Dość silny pistolet półautomatyczny.

Dobry na bliskie dystanse, przydaje się gdy

zabraknie amunicji do lepszych broni. Warto

go ze sobą nosić.

M249- Potężny karabin, jego gruba amunicja

przeleci przez wszystko. Idealny do walki z

trigenami oraz zgrają komandosów wewnątrz

budynków. Szybkostrzelny.

MP5- Bardzo dobry na średnie dystanse karabinek

z tłumikiem. Idealny na ciche zabijanie.

M4- Wyśmienity karabin. Uniwersalny,

tylko z nim można przejść całą kampanię.

Maczeta- Duży nóż, można się nim pobawić w

zabijanie świń.

P90- Wspaniała, szybkostrzelna broń. Idealna

do walki z trigenami i słabszymi najemnikami.

Trochę bardziej się trzęsie niż M4.

Paralizator- nigdy go nie spotkałem w głównej

kampanii, można za to dać go do swojej mapy.

Wyrzutnia Rakiet- Dobra broń jeśli mamy

mało życia i znajdujemy się na wieży lub wzgórzu.

Snajperka- Wyśmienicie spisuje się na dalekie

dystanse. Niestety amunicji jest bardzo mało

dlatego musisz się nauczyć celnie strzelać.

Shotgun- Dość słaba broń, praktycznie nie potrzebna.

Przydaje się tylko na małe mutanty i to w zamkniętej

przestrzeni (np:. misji Bunkier).

Klucz Francuski- W kampanii głównej nie można

go podnieść, w MP przydaje się do budowy.

Na dodatkowych mapkach jest dość często spotykany.