Bronie
AG36- Bardzo dobra broń. Ma wbudowaną
wyrzutnię rakiet ładowaną pojedynczymi pociskami.
Posiada także bardzo dobrą lunetę.
OICW- Najlepsza broń w grze. Szybkostrzelny
karabinek, luneta oraz granatnik na pięć pocisków
odpalanych osobno.
Pistolet- Dość silny pistolet półautomatyczny.
Dobry na bliskie dystanse, przydaje się gdy
zabraknie amunicji do lepszych broni. Warto
go ze sobą nosić.
M249- Potężny karabin, jego gruba amunicja
przeleci przez wszystko. Idealny do walki z
trigenami oraz zgrają komandosów wewnątrz
budynków. Szybkostrzelny.
MP5- Bardzo dobry na średnie dystanse karabinek
z tłumikiem. Idealny na ciche zabijanie.
M4- Wyśmienity karabin. Uniwersalny,
tylko z nim można przejść całą kampanię.
Maczeta- Duży nóż, można się nim pobawić w
zabijanie świń.
P90- Wspaniała, szybkostrzelna broń. Idealna
do walki z trigenami i słabszymi najemnikami.
Trochę bardziej się trzęsie niż M4.
Paralizator- nigdy go nie spotkałem w głównej
kampanii, można za to dać go do swojej mapy.
Wyrzutnia Rakiet- Dobra broń jeśli mamy
mało życia i znajdujemy się na wieży lub wzgórzu.
Snajperka- Wyśmienicie spisuje się na dalekie
dystanse. Niestety amunicji jest bardzo mało
dlatego musisz się nauczyć celnie strzelać.
Shotgun- Dość słaba broń, praktycznie nie potrzebna.
Przydaje się tylko na małe mutanty i to w zamkniętej
przestrzeni (np:. misji Bunkier).
Klucz Francuski- W kampanii głównej nie można
go podnieść, w MP przydaje się do budowy.
Na dodatkowych mapkach jest dość często spotykany.